Veel Gestelde Vragen
Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen over het plaatsen van bestellingen, verzendkosten, het volgen van je bestelling, retourbeleid, klantenservice en meer. Heb je nog andere vragen? Neem gerust contact met ons op via info@gpax.nl
BEZORGING
Ja, behalve als je voor €75 of meer bestelt. Bij een bestelwaarde vanaf €75 wordt je bestelling gratis verzonden binnen Nederland en België. De verzending wordt verzorgd door PostNL, DHL of een vergelijkbare verzendserviceprovider.
Wanneer je vandaag een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
Het kan helaas voor komen dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de Track & Trace gegevens goed te controleren..
Mocht de informatie op de Track & Trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je binnen 1 tot 3 werkdagen automatisch een Track & Trace code. Let op: controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht.
RUILEN EN RETOURNEREN
Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen. De items moeten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels geretourneerd worden. We kunnen helaas geen uitzonderingen maken.
Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop en besluit één of meerdere producten te retourneren binnen de 14 dagen bedenkperiode, helpen we je graag! Wij zorgen ervoor dat het volledige bestelbedrag, minus de retourkosten, binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van je retour wordt terugbetaald. De kosten voor de retourzending worden van het terug te storten bedrag afgetrokken. Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:
1. Retour aanmelden
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@gpax.nl. Vermeld hierbij je ordernummer, e-mailadres, de producten die je wilt retourneren en de reden van retour.
2. Verzendlabel ontvangen
Binnen 24 tot 48 uur na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging en een retourlabel. De kosten van dit retourlabel worden van het terug te storten bedrag afgetrokken.
3. Product verpakken
Pak het product netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking om schade te voorkomen. Zorg dat de producten ongedragen, schoon en onbeschadigd zijn. Leggings mogen bijvoorbeeld geen vouwdeuken of stofjes bevatten.
4. Retour verzenden
Gebruik het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen en verstuur het pakket naar het aangegeven retouradres. Deel de Track & Trace code met ons, zodat we je retour kunnen volgen.
5. Terugbetaling
Zodra we je pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag van de geretourneerde producten, minus de retourkosten, binnen 3 tot 5 werkdagen terug op de oorspronkelijke betaalmethode.
Let op:
Retourzendingen die naar een onjuist adres worden verzonden, komen niet in aanmerking voor terugbetaling. Zorg er dus voor dat je het juiste adres gebruikt dat door onze klantenservice is verstrekt. Wij behouden ons het recht voor om een terugbetalingsverzoek te weigeren als de geretourneerde artikelen beschadigd, onjuist of zichtbaar gedragen zijn.
Het is helaas niet mogelijk om een item direct om te ruilen voor een ander item. Mocht je graag een andere kleur, maat of een geheel ander item willen ontvangen, dan raden wij je graag aan om hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en het item dat niet naar wens is te
retourneren.
In gevallen waarin we een artikel opnieuw moeten verzenden om redenen die geen verloren pakketten, beschadigde artikelen of een verkeerd ontvangen artikel omvatten, brengen wij verzendkosten in rekening.
Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet beschadigd zijn. Wanneer je een product retourneert dien je volgens de retourmethode contact met ons op te nemen en ons te voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: we hebben na het ontvangen van je product 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.
Sportkleding kan helaas niet worden geretourneerd als deze voldoet aan een of meer van de volgende voorwaarden:
a. Het product is gedragen, gewassen, of de verzegeling (indien aanwezig) is verbroken;
b. Het product is speciaal op maat gemaakt of aangepast volgens de wensen van de klant;
c. Het product is beschadigd door onzorgvuldig gebruik of blootstelling aan abnormale omstandigheden;
d. Het product is gerepareerd of bewerkt door de koper of een derde partij;
Toelichting:
We accepteren geen retouren voor sportkleding die aan een van deze voorwaarden voldoet. Hygiëne en zorgvuldige behandeling staan bij ons voorop.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Wel kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze aan de retourvoorwaarden voldoet.
MIJN BESTELLING
Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij GPAX streven we ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht. Als je problemen hebt met de verzending of mocht je problemen ervaren neem dan contact met ons op via info@gpax.nl
Ons team staat dagelijks voor je klaar.
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms een bestelling doorheen glipt en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste producten op.
Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@gpax.nl. We zullen binnen 24 tot 48 uur reageren.
Je kunt contact met ons opnemen via door een mailtje te sturen naar info@gpax.nl We zullen op werkdagen altijd binnen 48 uur reageren.